Warning: simplexml_load_file(): currency_feed.xml:1: parser error : Document is empty in /home/geziportcom/public_html/modul/currency.php on line 62

Warning: simplexml_load_file(): in /home/geziportcom/public_html/modul/currency.php on line 62

Warning: simplexml_load_file(): ^ in /home/geziportcom/public_html/modul/currency.php on line 62

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/geziportcom/public_html/modul/currency.php on line 74
İzmir Çıkışlı Karadeniz Turu 7 Gün 6 Gece  - Geziport | Tur | Tatil | Seyahat | İzmir Çıkışlı Turlar
Rezervasyon Sorgula Kazım Karabekir Cad. No:54/B BORNOVA - İZMİR 0232 388 30 33

Ulaşım Şekli
Otobüs
Tur Süresi
7 Gün 6 Gece
Tarihler

FİYAT HESAPLA / SATIN AL

DETAYLAR

İZMİR ÇIKIŞLI KARADENİZ RÜYASI

7 GÜN - 6 GECE

BİR BAŞKA KARADENİZ BATUM’ KADAR

KARADENİZİN BÜYÜLÜ GÜZELLİKLERİ YAYLALARDA KEŞFEDİLİR

YÖRENİN EN İYİ OTELLERİ ve YAYLALARI FARKI İLE

ANKARA ANITKABİR FARKI İLE

1.TUR:15-21 Haziran  2.TUR: 06-12  Temmuz  3.TUR:20-26 Temmuz  4.TUR:10-16 Ağustos

5.TUR:24-30 Ağustos

1.GECE: YOLCULUK

Yeşilin en huzur verici yolculuğunda başlıyoruz. Belirlenen saatlerde siz değerli yolcularımızı alarak Karadeniz Rüyası turumuza başlıyoruz. Manisa-Turgutlu-Salihli-Uşak-Afyon-Çorum istikametinden Karadeniz’e doğru yola çıkıyoruz. Yolculuğumuz esnasında gerekli molaları veriyoruz.

1.GÜN: İZMİR – SAMSUN

Sabah saatlerinde kahvaltı (ekstra) molasını, Ulusoy Sungurlu Dinlenme Tesislerinde verdikten sonra ilk durağımız olan SAMSUN’a varıyoruz. Burada BANDIRMA VAPURU’nu gezip İLK ADIM ANITI’nda fotoğraf molası verip otelimize yerleşiyoruz. İlk gün programımızı yoğun tutmamamızın sebebi yol yorgunluğu olduğu için erken bir şekilde otelimize giriyoruz. İsteyen misafirlerimiz odalarına çekilebilir dinlenebilir isteyen misafirlerimiz otelimiz tam şehir merkezinde olduğu için serbest zaman akşam yemeği saatine kadar gezebilir. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: Samsun MES Hotel

2.GÜN: SAMSUN – ÜNYE – TRABZON – AYDER

Sabah kahvaltımızın ardından ATATÜRK KÖŞKÜ ve AYASOFYA MÜZESİ ni görüyoruz. TRABZON un ünlü gümüş işçiliği, hasır örgü ve kazaziye alışverişi yaptıktan sonra Trabzon ’dan ayrılıyoruz. SÜRMENE de bıçak alışveriş ziyareti yapıyoruz. Ardından bölgeden sofralarımıza kadar gelen çayın geçirdiği evreleri görüp dinlemek üzere Çay Fabrikası'na gidiyoruz. Fabrikayı gezip çaylarımızı yudumladıktan sonra isteyenler alışveriş yapabilir, sevdiklerinize hediyelik çay alabilirsiniz. Daha sonra AYDER YAYLASI'na doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: Rize ZAHRA OTEL

3.GÜN: AYDER – ARTVİN – GÜRCİSTAN BATUM – HOPA

Sabah kahvaltımızın ardından Minibüslerle ‘Yaylaların Sultanı’ Ayder Yaylasındaki Kalegon, Gelin Tülü Şelalesi, panoramik noktalarda fotoğraf molası veriyoruz. Fırtına deresinin oluşturduğu Flora ve faunası ile dünyanın önde gelen vadilerinden olan Fırtına vadisi dere kenarındaki bölgenin en lezzetli balığı olan Kırmızı benekli alabalık, Muhlama ve Lazböreği gibi yöresel lezzetleri adabileceğimiz Tulum dinleyip Horon vuracağımız bir restoranda öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından Zilkale ve Şenyuva Köyü gezisi için dolmuşlarımıza yerleşiyoruz. Şenyuva Taş Köprüde fotoğraf molası veriyoruz. Sevdaluk dizisinde görülen köy olan Şenyuva Köyü ziyareti ve fotoğraf molamızın ardından Zil kale‘ye ulaşıyoruz. 100 Mt’lik bir uçurumun tam tepesinde kurulmuş ve eski dönemlerde ticaretin güvenliği açısından çok önemli bir konumda bulunan bu Kartal Yuvası’nı andıran kaleyi gezip, Hopa’ya geliyoruz. Hopadan SARP sınır kapısına ulaşıp BATUM’a geçiş yapıp Zengin Gürcü kültürünü tanımak üzere turumuza başlıyoruz. Çoruh Nehri’ni görüp BATUM’a ulaşıyoruz. Batum’da göreceğimiz yerler arasında  ORTA CAMİİ – TÜRK SOKAĞI – AVRUPA MEYDANI – MEDEA HEYKELİ ( ALTIN POST HEYKELİ ) POSEİDON ÇEŞMESİ – PİAZZA – ALFABE KULESİ – TERS RESTORANT – ALİ-NİNO HEYKELİ – DANS EDEN ÇEŞME bulunuyor. Batum gezimizi tamamlayıp otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: Hopa SARP Hotel

BATUM’A GEÇİŞ : Batum’a geçiş için T. C. kimlik numarası bulunan yeni nüfus cüzdanı veya Eski Nufus cüzdanının değiştirme süresinin 10 yılı aşmamış olması  yeterlidir. Nüfus cüzdanı dışında pasaport ile geçiş yapılabilir. Bunların dışındaki kimliklerle giriş yapmak mümkün değildir. Bu nedenle yanınızda mutlaka üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan Yeni veya hasarsız ve 10 yılı aşmamış nüfus cüzdanınızı bulundurunuz. Ayrıca ebeveynleri yanında olmadan seyahat eden 18 yaşından küçükler için anne ve babadan noterden tastikli muvafakatname gerekmektedir.

4.GÜN: HOPA – KARAGÖL – RİZE – UZUNGÖL – KAYABAŞI

Sabah kahvaltımızın ardından Otelimizn önünden  dolmuşlarımıza yerleşerek, İlçenin önemli gölü Karagöl’e çıkıyoruz. Çevresi ormanlık olup, eşsiz doğal güzelliğe sahip Kaçkar dağları eteklerinde bulunan bu kartpostal güzelliğinde olan Milli Park alanımızı geziyoruz. Dileyen misafirlerimiz göl etrafında yürüyüş  yapabilir. Karagöl gezimizin ardından otobüsümüze yerleşip  RİZE’ye gelip RİZE bezi hakkında bilgi alabileceğimiz bir atölyeyi ziyaret ederek, alışveriş yapma imkânı buluyoruz. Ardından Karadeniz’in en önemli destinasyonlarından biri olan UZUNGÖL’e varıyoruz. Uzungöl gezimizin ardından  YAYLA otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama yaylada.

Konaklama: Trabzon Kayabaşı Yaylakent

5.GÜN: SÜMELA MANASTIRI (Ziyaret Açıksa) – GİRESUN – ORDU  – AMASYA

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, Sümela Manastırı'nı ziyaret ediyoruz. (Önemli: Sümela Manastırı için 2022 yılı resmi açılış tarihi belirtilmediğinden programa alınmamıştır. Turunuz esnasında ziyarete açılmış olursa rehberiniz bugüne Sümela Manastırı'nı ekleyecektir.) Daha sonra Akçaabat'a gelerek burada Karadeniz'e özel tereyağ, peynir, bal, fındık gibi yöresel ürünler alabilmeniz için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra Giresun yolu ile Ordu’ya ulaşıyoruz. Ordu merkezde Teleferik ile Boztepe’ye çıkıp muhteşem Ordu manzarası eşliğinde çayımızı yudumluyoruz. Bu muhteşem manzara ve teleferik gezintisi ardından Karadeniz sahil yolu ile Terme’ye ulaşıyoruz. Karadeniz bölgesinin en büyük tesisleri olan Ulusoy Terme Tesislerinde öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından Samsun yolu ile Amasya’ya geliyoruz. Yeşilırmak’ın oluşturduğu derin vadi içerisine binlerce yıl önce kurulmuş olan Amasya’da; Kaya Mezarlarını, Osmanlı dönemi 2. Beyazıt Külliyesini, Amasya Arkeoloji ve Mumya Müzesi, Yeşilırmak  kıyısında yapılmış olan yalı boyu evlerini görüp  Ferhat’la Şirin aşkının sembolü olan su kanallarını, izleyerek otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: Amasya Emin Efendi Konakları

6.GÜN: ÇORUM – ANKARA – İZMİR

Sabah kahvaltımızı otelimizden aldıktan sonra ANKARA’ya ANITKABİR’e gelip Aslanlı Yol, Mozole, Rölyefler İstiklal ve diğer Kuleleri ve Anıtkabir Müzesini ziyaret edip AFYONUŞAKKULA güzergâhını takip ederek kısa molalar ile birlikte geç saatlerde İZMİR’e ulaşıyoruz. Bir başka GEZİPORT organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

• BORÇKA KARAGÖL MİNİBÜS ÜCRETİ
  • YAYLALARA ÇIKIŞ MİNİBÜS ÜCRETLERİ

TUR HAREKET YERLERİ VE SAATLERİ

TURDAN 1 GÜN ÖNCE SERVİS SAATLERİ VE GÜZERGAH BİLGİSİ SMS OLARAK VERİLECEKTİR.